Städdag

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag(igen). Det var inte mer än två veckor sen jag storstädade och nu är det stökigt igen, till och med stökigare än förut! Nu tog det ju inte ritkigt 2 veckor för mitt rum att bli stökigt igen, det räckte med två dagar ungefär. Pappa blir galen på mig..mamma också för den delen. Jag förstår inte varför jag inte lyckas hålla mitt rum rent. Det ligger kläder överallt, gamla tallrikar och godispapper..jag är så jäkla lat och slarvig! Detta är ju inte någon speciellt bra miljö för en dammallergiker att sova i. Fy mig, skärpning!
Idag ska det städas iallafall..får se hur länge det får vara rent. Ska dammsuga hela nedevåningen också..suck.

Senare idga ska jag berätta lite om min och Annas shoppingdag i Halmstad igår. Ska visa bilder på mina inköp. jag är så jäkla nöjd..hittade de snyggaste jeansen någonsin!! :D

Men nu var det storstädning ja.
Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Iväntar bilder med spänning ;)

Postat av: Anonym

hahah du är inte ensam om ditt rum, mitt slår ALLT

2007-01-30 @ 23:34:41
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Karin

hoppas städningen gick bra:)

2007-01-31 @ 09:19:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback