Sprutfobi?

Det har inte jag!

Var på vårdcentralen idag och tog blodprov. Blev som vanligt lite nervös och shaky precis innan jag skulle in. Varför blir man det förresten? det är ju bara ett litet stick i armen. Iallafall, det var ingen stor grej, bara ett litet rör blod behövde dem. Nu kommer det skumma. Det brukar ju alltid göra lite ont när de sticker en nål i armen men denna gången fick jag en annan känsla. Istället för att det gjorde ont så kändes det skönt. (okej, skönt kanske inte var helt rätt ord men jag hittar inget annat som passar) Det var en konstig skön känsla.Det var härligt att se det lilla röret fyllas med blod och....okej jag slutar nu, blir ju nästan lite rädd för mig själv! haha!

Jag antar att jag har vant mig vid att ta sprutor..jag tar ju trots allt ca 5 sprutor om dagen, då bör man ju vänja sig efter ett tag :p men ändå, att tycka att det känns skönt är ju lite underligt.


81633-193


Är ni rädda för sprutor?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oja! Usch. Speciellt blodprov i fingret, konstigt nog. Måste jag så väljer jag de som inte "skjuts" in i mig gaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback