Spelnördar

Jag och min lillebror har blivit såna spelnördar! men då ska vi inte tala om våra små vänner Lina och Stoffe som kommer hit varje dag enbart för att spela match på vår GameCube. haha. Det hetaste spelet just nu är Mario Tennis. Jag och Lina är fast beslutna om att en dag lyckas vinna en match mot John och Stoffe och vi börjar faktiskt närma oss nu..lite mer övning bara ;p
Ett annat kul spel är Mario Kart (som vi dock har börjat tröttna lite på nu) Där har jag och Lina lite större chans :p Iallafall så beställde vi ett nytt spel i helgen, Mario Baseball (nej vadå, vi gillar väl inte mario?:P), vi får se om det blir en lika stor hit som de andra spelen :p

Nämnde jag att vi är spelnördar? :p


Kommentarer
Postat av: Guess who?

hahaha kul inlägg och du borde skrivit att jag är bättre än stoffe;)

2007-01-03 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback