Smart

Smart av mig att inte köpa några vinterskor. Väldigt lyckat. Får halka omkring i mina pumadojjor med slät sula...och vattentäta är de inte för fem öre. Jag trodde nog inte att det skulle bli nån vinter i år för vinterjacka har jag inte heller köpt någon! Lite kallt att gå runt i skinnjacka när det är minusgrader, inte heller så kul att gå omkring i en 3 år gammal skidjacka. Finns det förresten några skidjackor kvar på rean tro?

Förresten vet ni vad, jag vurpade med cykeln innan! Lagom snyggt asså. Samma idiotiska högerkurva som stoffe en gång vurpade i - med mig på pakethållaren! Ännu en anledning till att jag hatar snö!

Kommentarer
Postat av: karin

skulle också behöva köpa vinterskor.. såå kallt ju!:( vill ha våår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback