Pizzasallad

81633-232Jag har blivit helt galen i pizzasallad! . Innan verkligen hatade jag pizzasallad men nu går jag och är sugen på det jämt. Förstår inte vad som händer med mina smaklökar. Synd att man inte äter pizza så ofta :/ Fast man kanske kan göra egen? Måste prova!


Jaha, vad har hänt sen sisst jag skrev då? De ringde från jobbet igår och undrade om jag kunde hoppa in för en som va sjuk. Så jag jobbade 7 timmar igår ungefär. Skulle åkt och hälsa på Andy egentligen men det var ju dubbel lön och allt så det var klart att jag valde att jobba.

Imorgon ska vi till Ullared, om inget oväntat hinder dyker upp. Vi har sagt i ca en vecka nu att vi ska åka dit men det har alltid kommit något i vägen. Får se om vi kommer iväg imorgon.

Annars så har jag en ganska fullbokad vecka faktiskt(för ovanlighetens skull). Ullared imorgon, jobb på onsdag,ledig på torsdag och så ska jag till sjukhuset på fredag. Helgen är nog också uppbokad förhoppningsvis. Jag och Anna planerar att åka till min stuga och laga lite middag och se på film..hur mysigt som hellst =) Var längesen vi sågs nu så det ska bli kul!


Nu ska jag ner och fixa lite mat..

Förresten, mitt virusskydd har gått ut, det känns inte så bra :/



Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback