Photoshop

Sitter här och pillar lite med photoshop. Tänkte att jag skulle försöka lära mig det lite, nu när man ändå har det på datorn liksom :p , men det är fan skitsvårt! förstår inte hur t.ex. izza kan vara så bra på det. Hon gör skitfina retuscheringar!

Jag läste en kurs som heter multimedia i våras i skolan och där fick vi lära oss lite om bland annat photoshop. Självklart var man så ointresserad då så man lyssnade inte nånting. Kommer inte ihåg alls hur man gjorde men man jobbar ju i lager hela tiden och det var skitkrångligt kommer jag ihåg :p Typiskt när man har en lärare som står och förklarar allt för en och så lyssnar man inte!

Ska iallafall försöka lära mig lite nu, retuschering är jag mest intresserad av. Skulle va kul att kunna =) Hittade en bra sida där man får hjälp steg för steg. Den kan nog vara användbar. Här hittar ni den sidan.

81633-238

Kommentarer
Postat av: Kenza

Åh ja vill också ha photoshop:)

Postat av: Mod

hoppas att det går bra för dig

2007-01-20 @ 08:40:38
URL: http://mod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback