Nya Jeans, Ny jacka

Var på gymmet i förmiddags och tränade. Vi har fått tillåtelse att va på EAB:s gym så ofta vi vill..vår tennistränare var med idag och visade hur allt funkade. John måste komma igång med styrketräningen, tränaren tycker att han är klen :p Det var riktigt kul iallafall..där kommer vi nog spendera en del tid kan jag tänka mig.

På fredag blir det Borås igen. John spelar tävling. Förra helgen var det elitklassen och nu är det hans vanliga klass. Det blir lite shopping i stan då med..vi hann ju inte med allt förra gången :p Förhoppningsvis får jag med mig Anna också..håller tummarna! :D
 
Nu tänkte jag visa lite bilder på jeansen och jackan jag köpte i måndags :)



Världens snyggaste Lee jeans! Är såå nöjd med dem. Lite baggy upp till och tighta nertill. Skitsnygga! Så läcker färg också, eller hur? ;) Bilderna gör dem inte rättvisa! Svårt att fota mörka jeans :S


Här är du tröjan och jackan som jag köpte. Äntligen har jag hittat en vinterjacka! Det behövdes verkligen! Jättenöjd med den med. Sen hittade jag en mysig luvtröja på h&m. Såna behövs alltid!


Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback