Ny våg

Vi köpte en ny badrumsvåg idag. Vår gamla är inte helt att lita på...pappa ville ha en ny. Så nu har vi köpt en sån där som inte bara väger, utan även visar hur mycket kroppsfett och hur mycket vatten man har har i kroppen. Vet inte om jag litar på det där men det kan väl va kul att ha. Pappa fick sig en liten chock när han ställde sig på vågen. Han hade liite för mycket kroppsfett. Han tog det ganska hårt, om man räknar ut hans bmi säger det att han är överviktig. Han ska gå ner 7 kilo sa han, vi får väl se hur det går med det :p jaja, man ska inte ta det där för allvarligt, han är precis lagom tycker jag.

nu kommer vi till saken..John tyckte absolut att vi skulle väga Stoffe(som har de absolut sämsta matvanorna i hela världen!). Vi ställde in inställningarna men när han ställde sig på vågen så stängde den av sig själv. Skumt! Sen ställde jag mig på den och den funkade utmärkt. Stoffe testade igen, och den stängde av sig igen. Då ställde John sig på vågen och den funkade. Lite skumt eller! haha

Nu börjar CSI


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Kenza

Haha, skumm våg!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback