NU kommer snön!

81633-239Bort! Jag vill inte ha nån snö! nu är det vår, vintern har redan varit. Nu kommer jag få julkänslor, I know it! Gå runt och sjunga julsänger och sånt. skit! Missuppfatta mig inte, jag gillar snö egentligen, men nu när det inte kom någon snö till jul så kan det lika gärna kvitta. Nu kommer den ju inte ligga kvar, kommer bara bli massa slask. Bort med snön!

Jag som hade tänkt gå ut en runda nu...till solariet bland annat. Kommer ju se ut som en snögubbe när jag är framme. dålig tajming. jaja, får se om jag vågar mig ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kusin!! håller med! bort med snön...kan inte gå ut idag för att det är så mycket snö..går ju inte att komma ut från parkeringen med bilen:( får stanna hemma med film och mys i soffan istället! ha en bra dag!! kram sara

2007-01-20 @ 11:28:54
Postat av: Madeleine

tack :D! Blir ju jätteglad haha!Jättesnällt sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback