Muskelryckningar

Sedan ett par dagar tillbaka har jag haft myskelryckningar i min överarm. Ni vet, sånt man kan få i ögonlocket ibland, fast 3 gånger mer och nu i armen istället. Grymt jobbigt är det! Har aldrig haft det flera dagar i sträck innan, bara lite då och då. Det känns som att det bubblar i hela överarmen, inte speciellt mysigt. Det håller tack och lov inte på hela tiden utan bara ibland, ungefär 5 gånger om dagen. Det brukar gå över efter en liten stund men nu har det hållt på i över en timma. Jag blir så irriterad..jag är himla känslig när det gäller såna här saker :p så lättirriterad. Hoppas det slutar snart!

Finns det nåt sätt att få det att sluta? eller är det bara och vänta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, slå på armen, brukar hjälpa

2007-01-11 @ 16:29:51
Postat av: Anonym

hallå gamle vän!
jag tittade på alla gamla bilder du la upp, kom på att jag saknar lite folk där hemma! vad kul det ska bli att träffa alla igen! är avis på emelie och malin som håller till i de varmare trakterna nu. här är det grått och regnigt, bläää! fast i sverige är det väl inte mycket bättre tror jag.
hare gött!

2007-01-12 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback