Kavaj

81633-250

Jag har verkligen fastnat för denna söta kavajen med kort ärm från
Ellos. Tycker den är så himla söt! Är sugen på att beställa lite saker från ellos men jag är rädd att jag kommer bli besviken. Det är så svårt att beställa kläder på internet, jag har ingen aning om hur storlekarna på ellos är heller. Men å andra sidan går det alltid att skicka tillbaka. Finns en del bra rabattkoder nu också som man kan använda. Dessa två är jag också lite sugen på men jag vet inte..hmm. får fundera en stund till.


Kommentarer
Postat av: Mollyland - en värld fylld med kändisar, glamour, allvar, hollywood, kungligheter & livet!

den e jätte söt vill med ha (!!!!)

Postat av: kim

snygg kavaj :)

2007-02-07 @ 17:41:40
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback