God morgon

The snow is back! dock inte lika mycket som innan som tur är. Men vad är det här för väder egentligen!? jag vill ha vår!

Idag ska jag ta tag i mig själv. Duscha och fixa till håret, ta på mig vanliga kläder (inte mjukisbyxor och t-shirt) och gå ut och gå en promenad. Ska förbi solariet också. Har varit sängliggande i en vecka nu och det börjar bli lite tjatigt. Det känns som att hostan är på väg att försvinn och halsen gör inte alls lika ont. Japp, idag ska jag ta tag i massa saker som måste göras.

Ska träna ungarna i eftermiddag. Ska bli rätt kul faktiskt, de är så söta mina små tjejer :)

Ikväll sänds nya PrisonBreak avsnittet i Usa. I cant wait! Gissa om jag har längtat efter det eller! Har varit uppehåll i nästan 2 månader ju! Så jäkla spännande.


See ya!

Kommentarer
Postat av: Andy

Ja skojar du! Prison Break finally back! Ska bli så gött! :)

2007-01-22 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback