Film eller OC?

Sitter här och funderar på vad jag ska titta på ikväll. Hittade inget intressant på tv:n så då får jag rota lite i min lilla filmsamling. Just nu står det mellan O.C säsong 2 eller filmen A Walk To Remember, kan inte riktigt bestämma mig. O.C är ju alltid kul, men filmen var så längesen jag såg och den är ju så söt :)

Jag får fundera vidare..ska göra mig en lite frukttallrik så länge, jag älskar verkligen frukt!

Imorgon ska jag och Anna äntligen åka till Halmstad :) Det har varit planerat i flera veckor nu men vi har fått skjuta upp det hela tiden, alltid något som kommit mellan ( jobb, sjukdom, storm, snö ) men nu ser det ut som att det blir av  :) Det ska bli så kul!

nehe, hoppas ni har haft en bra helg alla söta bloggare därute, jag återkommer på tisdag! :)

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag skulle nog valt OC:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback