Fest, inte fest?

Känner mig fortfarande inte helt frisk. Ont i halsen, huvudet och har fortfarande hosta, dock ingen feber. Ville ju verkligen va frisk idag! Anna och Jennie-Ann ska till parken och jag vill med! Det är Beachparty som tema ikväll. Låter ju ganska kul. Himla typiskt att man ska va dålig.
 
Ska försöka övertala föräldrarna att åka till Halmstad..shoppa lite och hälsa på brorsan. Orkar verkligen inte sitta hemma idag också!
Annars ska jag iallafall ut och gå en runda på förmiddagen. Ska gå förbi solariet och få lite färg också tänkte jag, det kan ju behövas!  

Antalet besökare här på bloggen ökade igår också :D Hade exakt 100 besökare. Det var längesen jag hade så många. hehe. Synd bara att så få kommenterar..alltid kul med kommentarer ju :)


Nu ska jag ner och käka frukost,



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback