ellos

Still sick. Inte lika sjuk men nu har jag fått en jävla hosta som inte vill ge med sig. suck . Brukar inte vara sjuk så här många dagar, brukar bli bra igen efter 2 dagar ungefär men nu är jag inne på fjärde dagen. Jaja, jag har ingen feber iallafall.

Ikväll är det utbildningsmässa på gamla skolan. Måste ju åka dit och kolla in lillbrorsan ;) se så han sköter sig. haha! Ska träffa Anna också :) och Jennie-Ann med kanske, ska bli kul!

och nu kommer vi till det jag skulle skriva om..Jag hade tänkt beställa lite kläder ifrån
Ellos idag och behöver lite tips.




Dessa två hade jag tänkt beställa och nu undrar jag: Nån som har beställt dessa innan och vet hur de är i storlek och passform och sådär? Det är så svårt att beställa från nätet och det finns ingen bild på linnet som visar hur det sitter på. Har aldrig beställt från ellos innan heller.


Update:
Det blev ingen beställning idag. Rabattkoden jag skulle använda gick ut idag, Så himla typiskt! Den skulle användas före den 18:e, före idag. Irriterande! får hoppas att det kommer nya rabattkoder nu, men det gör det säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback