Vilken vecka

Det var längesen jag hade en så fullbokad vecka. Känner mig lite trött och sliten, men nu är det nya tag som gäller! Måste komma igång med träningen och jag måse skärpa mig när det gåller maten.

Måste kolla ifatt på alla mina serier också som jag inte hunnit kolla på i veckan! OTH, Greys Anatomy, DH..det kommer bli en rolig dag :D haha. På torsdag sänds sista avsnittet av OC! Kan inte fatta att det läggs ner :( Måste säga att denna säsongen överträffade alla mina förväntningar, så trist att det ska sluta nu..men det är väl som man säger -man ska sluta när man ligger på topp. Tittarsiffrorna får säga vad de vill.. för enligt mig är detta en av de bättre säsongerna! Ni har mycket att se fram emot ni som följer det på tv :)

Okej, tänkte köra en liten uppdatering senare idag..jag var ju faktiskt i Jönköping i helgen och jag har många roliga bilder därifrån som ni ska få ta del av ;) Det blev en riktigt lyckad kväll trots att jag var grymt trött och sliten.

Ni blir det frukost.

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Bigbro

Kan inte fatta det heller! OC har ju äntligen tagit sig i kragen igen efter en lite mindre bra säsong 3.. Finalen på torsdag verkar ju bli grym! Kommer garanterat fälla en tår. Jag vet det låter väldigt gay :D haha. Jaja ha de bäst sis! Kul att du kom ner i helgen.

2007-02-19 @ 09:58:03
Postat av: johanna

ja, jag älskar desperate housewives!

Postat av: Jehona

Tack för grattiset :) Kram /Jehona

2007-02-20 @ 16:39:24
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: sabina

oj, är säsongen av OC redan slut? har missat varenda avsnitt, haha!

2007-02-20 @ 23:23:35
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback