Sovmorgon?

Har jobbat idag..7-halv 4. trött och sliten, ont i nacken har jag också :s  Jag är fasen inte van vid att gå upp så tidigt..vad har hänt med mig!? jag som alltid varit en sån morgonmänniska. det blir väl så när man är ledig och kan sova så länge man vill antar jag. Såg fram emot en härlig sovmorgon imorgon men så blir det inte. Chefen ringde för nån timma sen och undrade om jag kunde jobba 7-4 . klart jag kan det, jag vill jobba! I need money. Sova kan jag göra när jag blir gammal :D haha
Nästa vecka ska jag jobba ca 40 timmar på 4 dagar..det blir tufft. Får hoppa in för en som ska vara ledig..kul att hon väljer att åka bort när alla har sportlov :p jeje, jag ska inte klaga.

men gud vilket intressant inlägg.



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback