SOL!

God morgon!
Idag skiner solen och nu jäklar ska jag ta mig till solariet. ja jag vet, jag har sagt det tusen gånger här i bloggen att jag ska gå och sola men det har aldrig blivit av! Varje gång jag varit på väg ut har det antingen blivit storm, börjat snöa eller börjat regna vilket resulterat i att jag inte en enda gång kommit iväg till solariet. Jo visst, regnkläder sitter väl en del och tänker nu..men såhär är det - jag verkligen hatar regn..jag vägrar att gå ut när det regnar om det inte är absolut nödvändigt. Iallafall..idag ska jag dit! Jag känner mig som världens blekfis!

81633-272
Vet ni, jag måste berätta en väldigt skum grej som hände mig igår! Vi var på väg till Borås..vi var nånstans mellan Smålandsstenar och Gislaved och jag var såå uttråkad. Jag bestämde mig för att sitta och titta rakt in i skogen för att försöka få syn på en älg (fråga mig inte varför, jag är ganska lättroad av mig:p) Sträckan mellan Gislaved och Smålandsstenar är känd för att vara väldigt olycksdrabbad med mycket vilda djur, speciellt älgar. Iallafall så trodde jag inte i min vildaste fantasi att jag skulle få syn på något, hur ofta händer det liksom. MEN, helt plötsligt stog den där! världens största älg! Gissa om jag blev förvånad..skrek till mamma och pappa att det stod en stor älg 20 meter in i skogen därborta! Ni som känner mig vet att jag har världens fobi för älgar, jag är livrädd för dem! Jag blev nästan lite rädd trots att jag satt säkert i en bil långt borta från älgen :p Resten av bilresan satt jag inte och spejade efter älgar vill jag lova ! :)


Nehe, nu ska det solas!
I eftermiddag bär det av till Halmstad! :D



Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni har det riktigt roligt .
Kram/ Mamma

2007-02-03 @ 12:33:45
Postat av: Bigbrother

Klart vi kommer ha skoj morsan! Jag tänkte jag skulle supa henne under bordet så ni kan nog hämta henne vid 22 på vallås.. haha!

Nä skämt o sido, jag ska ta hand om min kära syster, eller så får hon ta hand om mig hehe...

Don't worry, be happy!!

2007-02-03 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback