River Island

81633-269

När jag var i London förra året hittade jag denna underbara butik. River Island heter den, där finns skitsnygga kläder till bra pris..lite som TopShop ungefär. Jag blev verkligen kär i den butiken och var inne i den minst 2 gånger varje dag under vår tid i London. :p Köpte en jättefin bikini där som användes flitigt i somras. Hur som hellst, jag hittade deras hemsida här om dagen och såg att de hade en massa snyggt där. Letade upp hemsidan när vi kom hem från London men då var den inte alls bra, nu är den mycket, mycket bättre! Värt ett besök helt klart!

Klicka
Här för att komma till hemsidan

Kommentarer
Postat av: mike

jag vill bara säga hej å fråga en sak.jag googlade på river island å kom till din blogg,coolt.jag tänkte precis gå in å kika på deras hemsida som du lagt ut,tack förresten:).vet du om de finns nån affär i sverige som säljer nånting me river island överhuvudtaget?

2007-02-24 @ 00:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback