Promenadväder

Idag är det perfekt promenadväder! Solen lyser och fåglarna kvittrar, lite för kallt är det dock, några grader varmare hade det gärna fått vara. Ska ut och gå med hunden lite i eftermiddag tänkte jag..kanske blir en sväng förbi solariet också. Ska försöka ta mig dit en gång i veckan har jag bestämt..känner mig så blek :p

Brorsan ville spela lite tennis sen också..han har beställt nya tennisrack från England som han fick nu i veckan. De lyckades dock skicka fel saker till honom..han hade beställt två röda racket och en bag som man fick på köpet..det han fick var ett rött och ett blått rack och en helt annan(dyrare)bag. :p men det löste sig iallafall för stoffe köpte det blå racket och så ska vi beställa två röda rack till..de kanske kan göra ett lite bättre pris nu när de skickade fel första gången ;)

Igår var det Andys födelsedag. Jag ångrar inte för en sekund att jag åkte med! Det var jättekul! Fick träffa Johanna igen också :) Tårtan var hur god som hellst..ni skulle sett Andys min när han såg att det låg en massa pengar under den. haha! :D

81633-292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback