jobb,jobb,jobb

Slutade jobba för en timma sen..dagen har gått ganska fort faktiskt..trots att jag spenderat 11 timmar på jobbet, varav 7 i kassan. Kul att jobba med chefen..satt och snackade lite efter vi slutat..han tycker jag är duktig! vad glad man blir när man hör sånt :) Pratade sommarjobbare. Förra sommaren hade tydligen inte varit så bra med det..en del som inte skött sig och sådär..i sommar ville han ha någon som är som mig! haha :) kul att höra!

Imorgon är jag ledig..undrar vad man ska hitta på då. Det lär väl inte bli särskilt svårt att sysselsätta sig..man har ju en lillebror som har sportlov. Skulle gissa på att han vill ha med mig till gymmet och dit går jag gärna! var längesen jag tränade nu.


Nehe nu blir det inte mer bloggande idag..hörs imorgon igen!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Lakritsshots

Haha hoppas du fick bort den då?! :)

Postat av: Karin

hoppas du fick en fin ledig dag:)

2007-02-13 @ 21:20:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback