Jobb, Borås och Halmstad

Idag har jag hunnit med mycket! Klockan ringde kvart i 6, hoppade i duschen, åt frukost och klockan 7 var jag på jobbet. Slutade klockan 12..åkte hem och åt lunch och klockan två bar det av till Borås. Gick lite på stan..köpte födelsedagspresent till Andy och Ecke..hittade inget speciellt annars. Kom på nu i efterhand att jag skulle köpt ett par svarta stuprörsjeans på h&m, attans! Får se om man hinner köpa det imorgon kanske. Sen åkte vi till tennishallen och fick se john vinna..ren utklassning. Han är så duktig min lilla,lilla bror :p Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Har kollat på det nya O.C avsnittet, inte många avsnitt kvar nu..3 för att vara exakt :( sorgligt!

Imorgon blir det birthdayparty i Halmstad, brorsan fyller ju 24! gammal gubbe ;) han och hans kompis ska ha lite fest..de fyller nästan samtidigt. Jag och Anna ska dit var det tänkt..kommer bli kul! =)

nehe ..nu blir det csi !



Seee ya!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej! jag kommer hem i början av juni. vi har inte bokat om resan än så vet inte vilket datum.
ja det är svårt!! skitsvårt faktiskt. men det funkar! går ju bättre ju mer man lär sig :)
du jobbar och står i?

2007-02-03 @ 08:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback