Irriterad!

Åh jag blir så irriterad! I förgår när vi var i Ullared så gick jag in på hm för att hitta de svarta stuprörsjeansen jag letat efter så länge, ni vet de som kostar 198kr..skitbilligt ju! Gissa om jag blev glad när jag hittade dem! Ännu gladare blev jag när jag provat dem för de satt superbra! När jag skulle gå och betala upptäckte jag att det var hål i en söm så jag gick och hämtade en annan 36:a. Gick till kassan och betalade och var hur lycklig som hellst. Igår när jag provade jeansen så satt de inte alls lika bra som i butiken - jag hade råkat bytta till fel jeans! Gud vad arg jag blev..och jag hade precis tagit bort prislappen! Så irriterande! Det var ju samma pris och allting, men olika byxor. gaah! tror jag säljer dessa jag har nu, de sitter ju inte bra så kommer bara gå och störa mig på det. Får väl fortsätta leta tills jag hittar de rätta byxorna..tur att de inte var så dyra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja, verkligen irriterande. Men fanns inte de jeansen här i Halmstad? Och e de nya så borde de ju få in fler...
Kul och träffa dig igen i söndags! Trots att man inte var den piggaste av oss...hmmm ;-)

Kram Johanna

2007-02-22 @ 14:58:31
Postat av: Linnea

Joanna: Jag tror de finns i Halmstad..har inte hunnit kolla så noga, men det finns nog i stan. =) Kul att träffa dig med! haha ja du såg lite sliten ut :) men huvudsaken är ju att ni hade en kul kväll ;P förresten, har du msn?

Kram

2007-02-22 @ 16:59:50
Postat av: Joanna

Ja, och vi hade grymt kul! Vi ägde dansgolvet!...hmm...trodde vi iaf;-)Klart jag har MSN...Andy har för längesen förklarat mig: BEROENDE! Hahaha:-D [email protected]

2007-02-22 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback