intressant?

Idag har jag inget intressant att skriva om idag. Har jobbat till halv 5 ungefär..när jag kom hem bosatte jag mig i sängen och där har jag legat hela kvällen :p förutom när jag cyklade till jobbet för att byta mitt pass imorgon..kan ju inte jobba på brorsan födelsedag ju ;) jag sa nej till 10 timmars jobb så nu får det bli riktigt jäkla kul imorgon. 10 timmar liksom..pengar,pengar! men man kan ju inte missa brorsan birthday liksom. även om han missade min :( (nu borde du allt få lite dåligt samvete min kära bror :p) jeje

det är lite tryckt stämning på jobbet nu. en jobbarkompis har gått upp i rök..lite otäckt faktiskt :S hoppas han dyker upp snart igen! det är därför jag fått jobba så mycket i veckan.

Criminal minds nästa.


Dagens drog - Vindruvor!


Seee ya

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, och det är nog rätt tack vare dig att jag skaffat en. Har läst din, och blivit inspirerad. :)Hade tänkt beställa en eller två klänningar, har inte bestämt mig än. Du får se dem på bloggen snart. ;) Allt bra med dig annars? Kramar

Postat av: Bigbrother

Hahaha! Ja klart jag har dåligt samvete ;). Kul att ni kommer ner, ska bara jobba mina 9 timmar först.. bara o gilla läget!

Ha de bäst så ses vi imorn!

Kram

2007-02-08 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback