Internet krångel

Jag vet att jag lovade att bli bättre på att uppdatera denna veckan men så har det inte blivit än så länge. Jag kan inte säga att jag inte haft tid för det har jag, men vårt internet är så jobbigt! det hoppar hela tiden, ena sekunden kommer man in på vilken sida som hellst, andra sekunden funkar ingenting. Lovade ju lite bilder också och de kommer..när jag har tid och ork att lägga in dem.

l kväll kommer Anna hit. Vi ska laga lite mat och titta på One Tree hill. :) mys!

Blev väckt 06.20 idag. Chefen undrade om jag kunde komma och jobba vid 7..så det var bara till att stiga upp, även om jag gärna legat kvar i sängen en stund till! Och gissa om det var besvärligt att ta sig till jobbet imorse. Världens snöstorm ute och jag skulle cykla! vet inte hur många gånger jag håll på att vurpa med cykeln. Att ta sig hem var ännu mer besvärligt! nu hade jag motvind och snön blåste i ögonen så att man inte såg någonting. Jag vill inte ha mer snö!

Har en massa nya kläder som jag ska visa också :) hör och häpna men jag köpte faktiskt en skinnjacka i Ullared! Ja ni läste rätt..jag köpte en skinnjacka på gekås! haha. Skitsnygg faktiskt :) köpte en annan jacka också men jag vet inte om jag ska behålla dem..det tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig bestämma! =)

Nu blir det duschen och sen ska jag städa lite på rummet, det kan ju inte se ut hur som hellst nu när Anna kommer :p


See ya!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ser fram emot bilder på inköpen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback