H&M

81633-317
Hittade denna söta klänningen på
H&M igår. Kunde inte bestämma om jag skulle köpa den eller inte, slutade med att jag inte köpte den iallafall. Vet inte om jag gjorde rätt? Den är ju såå söt! Men den känns lite väl urringad..gillade inte riktigt det, men man kanske kan ha en vit tee under? får prova det nästa gång :p . 249 kr var priset. (obs. färgen är inte rosa, den är mer orange) Stina här klänningen, kolla här så ser ni hur färgen är.
 
Sen hittade jag mina älskade jeans också! :D Kollade runt lite och det fanns typ 3 olika svarta stuprörsjeans! inte konstigt att jag tog fel, de såg likadana ut allihop! Hittat iallafall rätt tillslut, så nu är jag glad igen :D Tröjan på bilden är också ny, den inhandlades förra helgen i Halmstad. Jättemysig hood med stor krage..Gillar jag H&M eller? :p haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du snackade för någon dag sen om hängselkjol? Finns en snygg på Azurro i Gislaved. :)

2007-02-28 @ 16:25:59
Postat av: Rebecca

Rebecca var det förresten :P

2007-02-28 @ 16:26:30
Postat av: Emmelie

Tyckte klänningen var jättesöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback