Bikini

81633-313

Vill ha ny bikini till sommarn, dessa två ligger bra till. Jättefina och billiga dessutom. Den översta är från
Ellos, den undre från H&M. Funderar på att beställa den från ellos nu, fick nåt erbjudande om 40 % rabatt..hade ju inte varit helt fel! Kan inte bestämma vilken färg dock :S Becca hade beställt en blå som jag fått låna och prova, så jag vet att den sitter bra iallafall! Jag är så kass på att välja färg..det har hänt att jag köpt två likadana toppar fast olika färg, bara för att jag inte kunde välja vilken jag gillade bäst :p haha, kass var det ja. 
Får väl be er om lite hjälp..vilken färg är snyggast? Kolla färgerna här.

81633-314
Såhär ser den blå ut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag känner likadant; de är underbara (oftast :)) Hur många syskon har du? Ålder?
Himla snygga bikinis, har själv tänkt beställa en sån svart-vit bikini nu när lönen har kommit. Och när det gäller snyggaste färgen på den andra bikinin var det ju jättesvårt att föreställa sig hur den är på sig själv i sommar. Tycker nog ändå att den blåa är snyggast, men gult skulle nog också vara himla hett till brännan senare. ;)
Ps. Hur får du bilderna att ligga som de gör? :)
Ha det jättebra! Puss

Postat av: Tess

Jäkligt snygg, den orangea bikinin!

2007-02-25 @ 18:40:10
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt klart den orange eller den gula!

2007-02-25 @ 20:28:54
Postat av: sabina

jag tycker att alla färger är snygga. men min favorit är den rosa, ifall man har en läcker solbränna till! :)

2007-02-26 @ 01:38:07
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Joanna

Hej du!

Hoppas allt e bra!
Jag tror den orange hade varit fin på dig...:-)
Kram på dig!

2007-02-26 @ 20:45:19
Postat av: Karin

den blå var jättefin!
ja visst var slutet oväntat, jag tyckte så väldigt synd om alla

2007-02-27 @ 13:11:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback