Snart jul..

3 dagar kvar till julafton. Kan inte fatta det..december har gått så sjukt fort! Jag har inte hunnit få nån julstäming, ingen snö..bara massa jobb.
Det märks på jobbet att det inte är några vanliga dagar nu iallafall..herregud vad stressigt och mycket folk. Det är mycket som redan tagit slut, inte så konstigt kanske då vi säljer för dubbelt så mycket som vi gör annars. Idag är jag iallafall ledig..skönt när man jobbat kvällen hela veckan. Morgondagen blir dock mindre rolig, jobb 06.00-18.30. Hatar lördagarna. Men ja ska nog överleva. Jag jobbar julafton med, mindre kul när man precis fick reda på att sis kommer hem på söndag och stannar till måndag..menmen.

Fick lön idag..får ut mycket mer än jag trodde på min fjuttiga halvtid trots allt.=) Sen fick ja löneförhöjning med..yey! :D

Idag ska jag och lillebror ha en liten bakdag. baka lite julgodis ;) Jag och anna bakade massa julgodis i måndags men allt är redan slut :p haha lillebror ville ha mer iallafall så han ställer upp och hjälper mig baka mer..snällt av honom :p

Nehe nu måste jag nog gå ner och käka lite frukost..börjar bli lite hungrig.

får se när ja uppdaterar nästa gång=)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mer uppdateringar... ;)

2007-12-21 @ 17:29:53
Postat av: Anna

GODIS MONSTER =)

2007-12-22 @ 17:47:06
Postat av: L i n d a s. L y a

Det är just de att ta sig i kragen. Jag har mäkta svårt för de :P Men vi får väl tävla då ; ) Vem får körkort först? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback