Julmust och Chips

Hallå allihopa. Dags att uppdatera lite igen kanske. Kom hem från jobbet för en liten stund sen..sitter här och dricker julmust och käkar chips nu :D Har blivit lite dåligt med mat idag. Käkat frukost och lunch bara.

Jag vaknade halv 11 idag, inte likt mig alls! blev lite stressigt då jag skulle börja jobba klockan 12, trodde jag! Duschar och stressar i mig lite frukost och cyklar iväg. Läser på schemat när jag kommer till jobbet..börjar kl 13! suck! . Blev lite småsur, chefen tyckte dock det var skitkul..han stod och skrattade åt mig :p haha han måste ändrat min tid för jag är hundra på att det stod 12 sisst jag kollade! Dum e han:p jaja cyklade hem iallafall och satte mig vid datorn en stund. Liiite jobbigt att det regnade när man skulle cykla dit igen sen, 
 
Lite kort om julen nu då. Julafton var jättemysig. Frukost med hela familjen, sis också :) Hon känns verkligen som en i familjen..känns tomt utan henne :) iallafall, åt lite frukost och sen åkte killarna iväg och spelade tennis. Jag hjälpte sis göra sig iordning lite, hon åkte hem vid 1. Sen åt vi lite julmat och kollade på kalle. Åkte till mariagården och hämtade farmor och farfar :) Var jättekul att de orkade komma hit! de var väldigt trötta men de betydde mycket att de kom! Sen öppnade vi lite julklappar,,roligast var det att ge detta året tycker jag. Vi gav mamma och pappa ett jättefint foto på alla oss syskon :) Väldigt uppskattat..farmor&farfar och mormor&morfar fick ett också.



På juldagen skulle jag och becca åka och shoppa tänkte vi. Det gick inte så bra eftersom att allt var stängt :s dåligt tycker jag! Vi upptäckt det iallafall innan vi hann åka nånstans. tur!  blev hemmadag med familjen istället.

På kvällen blev de fest! Parken of course! Kul att träffa alla tjejerna! rolig förfest hos tommy, som vanligt :) I parken var de mycket folk..för mycket nästan. men det var kul att träffa alla gamla kompisar  och bekanta :)

nehe nu ska jag kolla lite film tror jag =)
Ha det fint!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback