Halmstad here I come!

Godmorgon!
Har precis käkat lite frukost och packar ner det sista i resväskan. Ikväll bär det av mot kusten. Ska spendera några dagar i halmstad med min kära familj :) De åkte redan i onsdag men jag var tvungen att stanna hemma och jobba. Ska iallafall ta tåget ner ikväll efter jobbet..börjar om en timma. Kanske att man hinner med lite mellandagsrea nu i helgen..vi får se vad restan av familjen säger om ett besök på väla? jaja, vi får se hur det blir.

Blev väckt klockan 8 idag, sånt gillas inte! Var tydligen nån gubbe från tv4. Vad är det för stil att ringa så tidigt!? taskigt tycker jag. Men jag somnade om iallafall och vaknade runt 10. Blev väckt igår med, vid halv 9 tiden..hallååå nästan alla är jullediga nu varför ringa så tidigt!?! trött blir jag..

Ska hinna till banken innan jobbet med. fick mitt VISA kort igår, yes! baknomaten snodde ju mitt kort förra veckan så var tvungen att beställa ett nytt. måste aktivera det nya och fixa koden sa de på banken så jag får väl gå dit idag. hoppas jag hinner. får skjuts av stoffe till jobbet..orkar inte gå och dra på resväskan i det här vädret..tur han har körkort nu ;P hehe.

ne nu måste ja göra mig iordning.
ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nästa helg blir det halmstad igen=) galet vad roligt vi ska ha det!!!

2008-01-06 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback