En dag kvar..

Idag har jag och brorsan varit en sväng i Värnamo=) Kollade lite affärer. .blev förvånad att allt var öppet..en söndag liksom. men tur var väl det för jag hittade en jättefin klänning  :) Ska kanske ha den på juldagen.

Ikväll kommer sis! då ska vi pynta och klä granen :) hon ville vara med så vi väntar till ikväll. Snart är hela familjen samlad :D

Fanny är nybadad och fin också. Så mjuk och go :D Hon fick sin julklapp igår. en liten hund som går och skäller :p haha hon blev nog lite rädd för den, hon försökte springa och gömma sig! men sen bet hon och lekte med den , haha. Snart ska vi skaffa en liten valp till!! hoppas jag iallafall,,blir nog till sommaren när allt har lugnat ner sig. Skulle köpt en nu i höstas men det har varit en lite omtumlande sommar och höst så det fick vänta. men nu så..håller tummarna. ska börja leta lite på blocket :)

Imorgon är det julafton. Många traditioner som ändras nu i jul. Ingen julmat hos farmor och farfar, vi kanske inte ens kan få hit dem på fika och julklappsutdelning. De bor på äldreboende nu men vi ska försöka köra hit dem i rullstolarna. Sen är inte min farbror med oss i år..kommer kännas konstigt utan kenneth :( men han finns med i våra hjärtan..han sitter säkert däruppe och vakar över oss :)
Sen blir det ingen julmat hos mormor och morfar på juldagen. Mormor bor på ett hem nu. Kommer också kännas konstigt..hela släkten brukade samlas där. vi får väl se hur det blir i år.

Ha det bra allihop och God Jul :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: där ser man, galet coolt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback