Uppe med tuppen

Ligger i sängen helt klarvaken klockan halv 8 en lördagmorgon..lite skumt. inte likt mig :p Vaknade till och med innan 7..jaja, jag har ju trots allt sovit 10 timmar inatt. somna klockan 9! haha, inte det minsta likt mig :p men men, det har varit en låång jobb vecka. Börjat halv 7 varje dag nästan..inte riktigt van vid det.

Nu har lillebror flugit iväg till Bulgarien. Han åkte igår och jag saknar honom redan :( vill ha hem honom igen nuuu! hehe. han ska vara borta 9 dagar. jaja, det kommer nog gå fort, jag ska ju också ut på lite äventyr ;)

Ikväll åker jag och resten av familjen till Madrid. Brorsan fick nåt ryck och ville ta en weekend nånstans. Han var ledig 4 dagar i rad (ofta det händer liksom :p) och så ville han att jag skulle följa med! Lite krångel att bli ledig från jobbet men det löste sig tack och lov :) Först var det meningen att bara jag och brorsan skulle åka men sen kläckte jag iden om att ta med gamlingarna, och de var inte sena på att tacka ja :D haha. sen kom vi på att det är mammas födelsedag imorgon, hur perfekt var inte det? :p Så ikväll bär det av iallafall,  Madrid here we come!

Luskade reda på att topshop fanns i madrid. *överlycklig* jag tror att jag ska bosätta mig där...på topshop alltså. :p


Nu blir det frukost och sen en massa packning. :D

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Karoline

jag e också uppe tidigt .. skoj ;]

Postat av: Rebecca

Men Linnea då, jag uppdatera och inte du? :O Nu är du ändå lite oråttvis, nä, men jag ska uppdatera, har bara inte haft något roligt/intressant att skriva. :)
Jag är lite avundsjuk på dig nu när du ska åka till Madrid ! Jag som älskar att resa !
Men jag kommer troligen göra en stor resa till hösten, för jag funderar seriöst på att följa med mina föräldrar till Kina. :)

2007-04-21 @ 11:32:35
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul i madrid syrran? sitter här på hotellrummet..jonis och oscar har redan somnat..hehe.ska nog lägga mig..upp tidigt imorgon vettu..höres

//bror

2007-04-24 @ 23:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback