Tandläkaren

Har precis varit hos tandläkaren. Alltså herreguud, 300 spänn för lite flourlack och lite tandborstning? huh? tänker ju knappast gå dit igen, har nog aldrig slösat 300 spänn på nåt mer meningslöst i hela mitt liv! och inte nog med det, nu sitter jag här med KNALLROSA läppar, skitsnyggt liksom! hoppas verkligen det försvinner snabbt för jag ska ju fasen jobba snart! :O

jaja, nog om det nu. Kom på att jag ju glömt lägga in bilder på nya hårfärgen! Vet inte riktigt om jag trivs i det, lite för mycket orange tycker jag :S men jeje, ska till frissan om nån månad och fixa till det inför sommaren. Blont ska det bli, eller iallafall ljusbrun!
För övrigt börjar jag få lite smått panik när det gäller mitt hår. Vet inte alls vad jag ska göra med det! just nu är det verkligen inte bra. Hade det ganska mycket uppklippt innan men så fick jag för mig att jag skulle låta det växa ut så hela håret blev jämnlångt. Nu är det nästan jämnlångt och jag förstår inte hur jag tänkte. det är verkligen inte snyggt! luggen ska vi bara inte tala om, den smälter in ganska bra med det andra håret kan vi säga..uuääk! funderar på att gå till frissan och ge dem fria händer. men äsch, jag får fundera lite till.

okej, det gick tydligen inte lägga in bilder :S gör ett nytt försök lite senare



update:
Nuså kan man lägga in bilder, so here they come!
kolla in frisyren, hemsk! måste göra något åt det väldigt snart! usch!



Vad tycker ni?




Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå roligt att ge fria händer! De vet ju liksom precis vad du passar i :D I say go for it!!

Postat av: Joanna

Jag tycker färgen ser jättehärlig ut!
Man blir sugen på att fixa sin egen nu...Håller med att det e så tråkigt när det bara hänger!
:-)
Kram

2007-04-04 @ 21:05:53
Postat av: sandrao

frisyren var väl inte hemsk? hårfärgen påminner lite om den jag har nu! jag tyckte den passade dig!

2007-04-07 @ 13:20:28
URL: http://sandrao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback