Påsk

Hemkommen från jobbet för en liten stund sen och nu sitter jag här och äter jordgubbar och dricker pepsi! mmmm! :D Mitt blodsocker måste älska mig! hähä. jaja. min hurtbulle till lillebror och min träningsgalna kompis åkte precis iväg till gymmet. De tjatade och ville att jag skulle åka med men jag tackade nej. Börjar dock ångra mig lite nu. funderar lite halvseriöst på att ta på mig promenadskorna och gå upp till EAB. kan ju kika förbi pappas jobb en snabbis då med. hmm..får fundera lite till.

Har som sagt jobbat lite idag. 7-16. Grymt mycket folk, fullt upp i kassan hela dagen. Alla storhandlar inför påsken. Alla köper godis! inte några hekto sådär heller utan kilovis! herreguud..kanske inte så konstigt när man tänker efter egentligen, 33 kronor kilot liksom..som hittat. Ska nog köpa några kilo imorgon och fylla påskäggen med! :D som sagt, mitt blodsocker måste älska mig! men skitsamma..det är inte påsk utan överfulla påskägg.

Vi fick en liten påskpresent idag på jobbet med, en jättefin påskgrupp. Slänger kanske in en bild lite senare.

Nehe det får väl bli den där promenaden iallafall..här kan man ju inte sitta och lata sig..



See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback