Ny favorit

Ny favoritlåt? njaa,, kanske inte, men den platsar lätt på topp 5! Känner jag mig själv rätt kommer jag dock lyssna sönder den på nolltid. Typiskt mig.

Kanske ska berätta vilken låt jag snackar om då..Jason Mraz heter artisten, aldrig hört talas om honom innan? . Låten heter I'm Yours. Asgoo! vacker röst har han också..mmmm! :D

Kollade igenom oscars(lillbrorsans kompis) mobil igår. Ungen har grym musiksmak juu! herreguud . Han hade en massa låtar som man hört nån gång sådär men inte kommit på vad de heter, kanonbra ju! Så nu är mobilen fylld med massa nytt :D

En annan bra låt just nu är Mika - Grace Kelly . Den måste ju alla ha hört vid det här laget, om inte - TANKA! Jag verkligen älskar den, jag älskar hans röst! grym! Hans album var dock en besvikelse tyvärr..ett par bra låtar men resten var ganska värdelöst.


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Haha har du inte hört Jason Mraz innan?? Tror till o med jag skickat den låten till dig för längesen men du lyssnar ju aldrig på det jag skickar till dig ;). Vill du höra nåt bra ska du fixa Patrick Park - Life is a song. Eller Sweet Jackie med Sugarplum Fairy. tjatja

2007-04-11 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback