Mardrömsveckan

Det här måste vara den sämsta veckan någonsin. Något dåligt har hänt nästan varje dag. det började i söndags...

..mamma blev av med sin plånbok på en marknad i Madrid..någon jävel stal den ur hennes handväska! jävla ficktjuvar. blev av med körkortet, visa kortet, både svenska kronor och euro + alla hennes kort och en massa värdelfulla frimärken..kul liksom.

så kom måndagen, vi hade planerat in en hel dag med shopping, och shoppa det gjorde vi kan jag lova :p . Vid lunchtid ungefär ringer en kompis till mig och berättar att hon sett min hund springa runt alldeles själv på gatan. Panik! visste inte vad jag skulle ta mig till..finns inte så mycket man kan göra när man befinner sig i spanien :S min första tanke var att nu blir hon överkörd ch så har jag ingen hund längre. Hon hade tydligen lyckats rymma från farfar när han öpnnade en dörr och hon hade sprungit hela vägen hem till vårt hus och stod på baksidan och ville in. En kompis till pappa åkte och hämtade henne. Det slutade lyckligt iallafall, fanny lever och mår bra :)

På tisdagen flög vi hem från spanien..när vi kom hem fick vi veta att min farbror hade åkt in på sjukhuset. Han är tydligen riktigt dålig och de misstänker cancer :( kul när man precis fått reda på att farfar har cancer :(

På onsdagen brann mitt jobb ner till grunden och jag blev arbetslös. Inte helt arbetslös dock, får kanske jobba några timmar i veckan i andra nettobutier i närheten men ändå..hade sett fram emot en massa jobb i sommar(ja, jag hade faktiskt sett fram emot det!)

Sen i onsdags har jag haft sjukt ont i magen så jag har inte orkat göra någonting..har mått illa hela tiden och knappt kunnat äta. jag antar att det beror på alla stress och allt det jobbiga som hänt de senaste dagarna.


I helgen ska jag dock till stugan med Anna :) denna hemska veckan får förhoppningvis ett bra slut iallafall :) ska bli skönt att komma bort från allt. Det blir lite fest ikväll och sen mest lungt..lite shopping och sen bara va..var så längesen vi träffades nu! =)

Nu blir det lite packning..


Seee ya!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Update soon ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback