Jäkla skator!

Jag har länge misstänkt att en skata bygger bo i stupröret precis ovanför mitt fönster. Den har flugit fram och tillbaka och skrikit och gapat, men har hört att den sysslat med något, hoppat runt som en galning på stuprännan. Jag är överkänslig när det gäller irriterande ljud så ni kan ju gissa vad jag tyckt om att den suttit där och gapar, grymt irriterande. Till min förskräckelse började jag igår höra andra mystiska ljud utanför mitt fönter - ännu mera fågelkvitter. tror ni inte att skatjäveln skaffat ungar!! nu sitter de däruppe och gapar efter mat dygnet runt, eller ja..de är lite hyggliga och håller tyst på natten. fick syn på mamman nu på morgonen också, kul ställe hon valt att föda upp sina jäkla ungar på. Har lust att gå ut och riva ner boet men så elak kan jag inte vara. får hoppas de lär så flyga snart och försvinner härifrån.


Seee ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste koppla bort dem!!=P

2007-04-12 @ 09:51:23
Postat av: Malin

Ska prova för första gången nu då :D hihi!!! ha en skön kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback