Glad påsk!

God morgon! eller vad säger jag, vadå morgon, jag var uppe med tuppen idag. Vakna halv 8 och var hur utvilad som hellst, typiskt när man har sovmorgon. Gick upp och hämta datorn och gick och la mig igen :p låg och läste tidningen och alla favvobloggarna.

Nu har jag och lillebror varit ute och cyklat en runda. Hälsade på becca på jobbet. Hon stod i kassan för första gången idag. Hon var så duktig så. :) ska bli kul att jobba ihop i sommar. Hon har förresten skaffat
blogg nu också, hälsa på lite vettja ;)

Ikväll/eftermiddag åker vi ner till stugan. Ska fira påsken där tänkte vi. Anna blev sjuk tyvärr, annars skulle vi gått ut ikväll :( lite tråkigt, men det kommer fler dagar. Jag och lillbrorsan tänkte våldgästa storebrors förfest ikväll ;) haha. vi får se hur det blir med det.

Nu har det blivit dags att fylla påskäggen :D kommer nog inte uppdatera så mycket mer nu i helgen..men vi ses nästa vecka igen!

Glad Påsk alla söta bloggare :)

81633-363



Seee ya!


Kommentarer
Postat av: bea

Glad påsk själv:)

Postat av: Malin

Glad pååååsk :D Ja.. var skittråkigt när det tog slut ju :(

2007-04-06 @ 12:30:44
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Rebecca

Oj, men vad söt du är som länkar till min blogg :) Glad Påsk på dig ! :)

2007-04-07 @ 10:10:27
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

åå dedär godiset ser frästande ut :)

2007-04-12 @ 15:07:02
URL: http://johannalinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback