Trööött

Varför är jag så himla trött hela tiden? ändå kan jag inte sova länge på morgonen..och somnar tidigt på kvällen...weirdoo.

jaja, igår jobbade jag lite ( som vanligt ) och jag räknade ut hur mycket pengar jag tjänade de timmar jag jobbade förra veckan. 1100 spänn blev det..och då har jag jobbat typ 2-3 timmar om dagen( och inte ens alla dagar ). haha, sooft.

Spelade lite tennis igår med John och Stoffe också, börjar bli en vana nu asså..haha =) . Fan så mycket roligare än att sitta på träningscykeln iallafall! Jag har nog aldrig sett Stoffe springa så mycket som igår! haha, :p

Förresten, lovade ju lite bilder på mina nya stövlar ;)



Nu ska jag käka, duscha och sen dra till jobbet..



see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback