Tennis ska det va..

Igår drog tennisträningen igång igen. Har inte spelat på hela sommaren så det var skönt att komma igång igen!

Spelade lite med lillbrorsan i söndags. På måndagen vaknade jag med en vädligt konstig känsla i arm,ben och hand. Ont gjorde det, på konstiga ställen i armen, i muskler jag inte ens visste att jag hade. :S . I handen hade jag ont mellan tummen och pekfingret på högerhanden( nu har det bytt hand, jäätteont i vänsterhanden :S ) Himla konstigt asså... Kan ju vara vanlig träningsverk? Linnea är ju så duktig på att stretcha efter träning. Inte . Kanske ska börja med det.

Jaha, så nu sitter jag här, ont i hela kroppen och en himla massa överskottsenergi! Hade kunnat ge mig ut och springa nu alltså, men nej..jag har så grymt ont i benet, kan knappt gå. :S Vad är det här? Inte är det kul iallafall...



Tråkiga väder, man blir ju deprimerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback