Still sick...

Vaknade med 38 graders feber idag, inte alls kul. Men jag känner mig hyffsat bra idag iallafall..så man kan ju undra hur mycket temp jag hade igår..närmare 40 skulle jag gissa på! Då mådde jag inte bra.

Varit ute och cyklat en runda nu, det var väl ungefär det jag orkade idag. Nu är jag helt slut! Men det var skönt att komma ut lite iallafall..har ju inte gjort annat än att ligga i sängen 2 dagar i rad nu..ingen höjdare vill jag lova!

Missade träningen idag =( känns inte bra, sååå rastlös! måste verkligen träna..gud vet hur mycket insulin jag behövt spruta in i kroppen idag..inte är det lite iallafall, och det är dåligt! Orka va sjuuk!

Imorgon har jag iallafall planerat att vara frisk, då ska vi åka till Ullared (John tjatade om att han ville åka dit  -vad har det tagit åt honom?). Det ska jag iallafall orka med! Måste reklamera min LOST dvdbox som inte funkade, så jäkla typiskt. Men men..det blir nog bra.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback