Sjuk?

Ja, jag tror att jag håller på att bli sjuk :/ . Ont i huvudet, lite förkyld och allmänt hängig. usch.. Hoppas bara att förkylningen bryter ut rejält nu så jag kan bli frisk nån gång. Har kännt länge att det har varit en förkylning på gång men det bryter aldrig ut riktigt. Usch ja tycker inte om att va sjuk!

Känner också att jag inte fått alla mina välbehövda sömntimmar de senaste dagarna. Har inte sovit så jättebra i andys lägenhet. Dels för att jag varit täppt i näsan hela tiden, dels för att han har en digital klocka/lampa på väggen som lyser upp hela rummet. Jag vill ha det mörkt när ja ska sova ;)
Inatt har jag verkligen inte sovit gott. Min knäppa vovve har tydligen bestämt sig för att vända på dygnet och sovadagen och vara vakennatten! gaaaah... hon står och gnäller och hoppar på väggarna så man kan inte sova. Så, snäll som jag är, går jag upp och lägger mig i soffan jämte henne ( det är ju bättre än att alla ligger vakna hela natten ). Mellan 11 och 12 satt jag uppe med henne..sen somnade hon så jag gick upp och la mig. Klockan 1 vaknar hon igen och börjar gnälla och hoppa så jag går upp till henne igen. Vi somnar båda två i soffan men klockan 3 vaknar jag och går upp och lägger mig igen. Sen sov jag som en stock resten av natten. haha :p men, det hade tydligen inte hon gjort. Pappa gick upp vid halv 5 och slängde ner henne i källaren ( där hörs hon inte ) och där fick hon spendera resten av natten. Dumma hund! hehe =)

81633-68


Anledningen till att vi inte bara tog upp henne i sängen är för att vi är allergiska, därför får hon inte vara i våra sängar, inte ens på övervåningen. Så, så är det.



Måste kila..skriver mer ikväll!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback