Ruuun bitch

Nu har jag, pappa, Fanny och John varit i villstad och sprungit! rätt kul faktiskt, gött väder! Trodde inte att löpning var något för mig men jag tror nog att jag ändrat mig lite nu. Jag sprang (hela) 1,2 km utan att stanna och gick 600 meter ..hurra för mig! Sisst jag försökte mig på att springa kom jag bara 300 meter sen var jag så gott som död! haha

Fanny tyckte också att det var kul att springa! Har aldrig sett henne springa så långt, så snabbt. Sprang och jagade John gjorde hon, haha! hon är söt min lilla hund :)

81633-108


Nu bakar jag och mamma kladdkaka som vi ska äta ikväll lagom till Idol. gott!



See ya!

Kommentarer
Postat av: Andy

1.2 km! Håll i hatten! :D Spring inte ihjäl dig för guds skull ;).

Ha en kul dag så ses vi snart!

puss o kram

2006-09-30 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback