Nya funktioner i kameran

Igår hittade jag lite nya, roliga funktioner på min kamera.(Ja, jag märkte detta först igår. Lite pinsamt, har ju trots allt haft kameran i fleera månader! :p) Jag har alltid undrat varför man inte kan ändra inställningarna till svartvit eller andra coola färgkombinationer men så igår hittade inte bara svartvit, utan en hel massa roliga inställningar! :D

 Den här funktionen tyckte jag var lite häftig. Lägg märke till att det lilla av mig som syns är svartvitt medans löven är gröna. Coolt!

 Gick byta färg också. Vilken färg man ville skulle synas alltså..resten är ju svartvitt. Johns tröja blev blåå.
Hittade även vanlig svartvit och något som kallades sepia.   ( Det ska inte vara så suddigt)

Finns massa andra coola inställningar också som jag inte testat ännu eller inte förstått mig på :p Kommer bilder på det nån annan gång kanske..

See ya




Okej, det här är riktigt coolt! Kolla in dom här bilderna!

81633-11181633-110

Kommentarer
Postat av: Andy

Äntligen lite bilder ;)

Skithäftiga bilder ju! Den där du va svartvit o resten i färg va bäst.

2006-09-27 @ 15:42:38
Postat av: malin

ååååå vad fiina bilder...hur gör du för att få till de där effekterna...? måste bara veeeta!
Kul att du ladr upp lite, för du ser att då ligger jag här på sjukbädden och tittar på dem!
haha,

kramkram

2006-09-27 @ 21:49:25
Postat av: eviss

fina bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback