Nu hade man velat ha en bil...

Vaknade precis upp från en lite tupplur, skönt! Men av någon konstig anledning känner jag mig ännu segare och tröttare nu än innan jag somnade(?)

Just nu regnar de här, det verkligen ÖSREGNAR! kul. Man kan ju inte ens gå utanför lägenheten utan att se ut som en dränkt katt! Paraply funkar inte - det blåser storm också! suck

Tur att man var ute en runda på förmiddagen iallafall. Kollade lite i affärerna men köpte inte något speciellt (hittade desto mer dock). En t-shirt som jag tänkte gå tillbaka och köpa senare (kanske imorgon istället?) .
Hittade också en tröja som jag blev helt kär i! knäppte en bild på den, tänkte att ni kunde hjälpa mig lite med min beslutsångest..(snällasnällasnälla) tröjan kostar 400 kronor, lite mycket kanske?



Inte nog med det -jag hittade the-jeans-of-my-dreams! Herreguud jag vill verkligen ha dem! perfekt passform, perfekt färg, perfekt modell..HELT perfekt! Allt utom prislappen...999:- Inte jättedyrt tycker väl en del, men den summan skulle göra ett megastort hål i min jättelilla plånbok just nu. =(




Nu låter det som att det har slutat regna! :O -I hope so-
Jag måste handla!

Kommentarer
Postat av: Bex

Köp tröjan på bilden, satt jättesnyggt på dig :)

2006-09-04 @ 15:56:13
Postat av: Anna

Hej! du får komma upp hit en sväng och handla! vill träffa dig snart, saknar dig som katten :( puss ängel

2006-09-05 @ 13:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback