" norsk maffia betalar imorgon "

Har suttit här en stund nu och läst olika matbloggar, inte jättesmart att göra såhär på morgonen kanske. nej . Blev så himla sugen på att baka nu..hittade massa recept som såg jättegoda ut (Det mesta var dock kakor, inte bra!) . kanske kan baka någon efterrätt till ikväll? vi får väl se.

Idag har jag ganska mycket att göra faktiskt..
första ska jag duscha och fixa iordning mig, sen till jobbet( dit går jag gärna, Malin vet varför! ;) haha )
Sen ska jag åka till Gislaved och hämta min router ( Nej vi har inte gjort det än trots att det var en månad(!) sen vi lämnade in den! illa )
Sen har jag tennisträning halv 5 - halv 6. Direkt efter ska jag åka och simma.
Sen ska jag bara slappa hela kvällen! Eller just det, kanske baka nån efterrätt. när sjutton ska jag hinna det? hmm.



På tal om goda efterrätter så kan jag visa en lite mindre god efterrätt..
 Bärkompott i ugn med vanlijkesella och riven choklad
Att den inte blev speciellt god kan ha berott på att jag använde vanlig kesella istället för vanlij. hähä Smart :p

Recept från www.nlife.se



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback