Lite statistik

Uppe tidigt idag..min sovklocka står för närvarande på:
Sova - 22.30
Vakna - 08.00
Kan alltså inte sova längre än till 8 varje morgon, oavsett om det är helg eller vardag. Får ju iallafall nästan 10 timmars sömn per natt, och det är ju bra :)


Idag spelar brorsan pingis i Torup. Vi ska åka och kolla när han spelar..var ju ett bra tag sen sisst. hehe :) Sen förtsätter vi till Halmstad..lite shopping. Ska få låna 6 nya avsnitt av favoritserien Prison Break också. yeeah :D

Imorgon blir det möjligtvis Jönköping och Ikea. Ska köpa en fåtölj till mitt rum.



81633-119Jag har faktiskt en del besökare här på bloggen(tro det eller ej), är lite förvånad att så många faktiskt läser min blogg. Det är kul :) Men det skulle vara ännu roligare om fler kommenterade. Så sätt igång om kommentera people ;p

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med, det är kommentarerna som ger feedback så att man vill fortsätta att blogga för att det känns mer meningsfullt om någon läser det.
Keep up the good work!

Postat av: sanna

det är alltid skoj att få kommentarer, när man trots allt ser att man har läsare. :)

2006-10-01 @ 20:08:39
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Andy

Grymt sa grisen! :D

2006-10-02 @ 05:30:52
Postat av: Mikaela

Jag fattar inte den tabellen? Vad är det röda och vad är det blåa? Skillnad?

2006-10-02 @ 11:34:52
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Fliickan

Nu har du en till som läser den i alla fall :)

2006-10-03 @ 19:46:56
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback