Jag blir så trött...

Jag är så rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till ! Jag tänker "Ja, ja kan åka och jobba lite så slipper jag jobba så mycket imorgon" Jag byter om, säger till fanny att hon ska få åka cykeln, tar på mig skorna och när jag sedan känner på hyllan där nyckeln brukar ligga så är det TOMT! Ingen nyckel där inte..okej, då blir det inget jobb ikväll. Men jag har ju faktiskt lovat Fanny att hon ska få åka cykel, så jag tänker "Okej, jag kan ju cykla och handla lite frukt tills ikväll då"  Jag går ut i garaget för att hämta cykeln men, det är TOMT! 2 cyklar av 2 med cykelkorg är borta. kul! En har mamma och den andra har John lämnat kvar på tennisen. KUL! 

Nu sitter jag här, utan nyckel, utan cykel och med en hund som gnäller för att hon vill åka cykel! Jag får väl helt enkelt promenera till affären, vilket kommer resultera i att jag måste bada fanny när vi kommer hem för att det är blött ute..(Vit hund+smutsig asfalt=ingen bra kombination) . Men hey, det regnar iallafall inte..fast med min tur idag kommer det säkert börja så fort jag kommit utanför dörren. suck!

81633-117


jag blir galen.


Uppdatering

Det började regna när jag kommit 200 meter från huset! Jag sprang tillbaka, hämtade paraply, satte på fanny regndress och gick ut igen. Då hade det slutat regna..menmen, Fanny blev helt galen när jag tog fram regndressen! hon tycker inte om den! haha

Såhär glad blev fanny när vi kom hem (Obs. hon ligger och sprattlar som en fisk! haha)
81633-118



Skönt med en promenad iallafall.

Kommentarer
Postat av: Andy

Haha!

Så läcker hon e! Finns de nån skönare hund :D

2006-09-29 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback