H&M

Idag fick jag en liten hm katalog med posten. Där hittade jag en massa fint, en del saker jag inte har sett innan..

Satte ihop ett litet kollage med kläder jag kan tänka mig köpa..

81633-96



Väskan ser jättefin ut, likaså jeansen(som jag tjatat om innan). Är också lite sugen på de mysiga byxorna och den fina rutiga skjortan!

Har lite svårt att beställa från kataloger dock, så svårt med storlekar. Tur att man ska till Göteborg snart så jag kan kolla efter kläderna i affären och prova. Jeansen kommer jag nog beställa från internet(om dom passar) eftersom det är 25% rabatt på valfri byxa. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag har den där väskan och den randiga tröjan. Gillar båda jätte mycket! Skjortan såg fin ut med!Håller med om att det är svårt att handla via katalog...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback