*gäsp*

Idag är jag trött. Men det ska inte få hindra mig, om en kvart ska jag till tennisen och svettas lite (Läs: mycket!) Några dagar sedan jag tränade nu och det känns inte alls bra :S I lördags spenderade jag ju i stort sett hela dagen sittandes och igår var jag på bio i halmstad. Inte hunnit med någon träning och det känns kasst! Så nu jäklar ska vi bränna bort de där hamburgarna och naturgodiset som jag mumsade i mig i helgen! Go For It!

På tal om bio igår, det var väldigt trevligt. Malin och jag åkte på eftermiddagen västerut i deras vovlo (Malin körde!) Först åkte vi ut till Tylösand och Frösakull och tittade på hus. Helt sjuk va fina hus det finns där! Sedan gick vi och kollade lite affärer på Eurostop för att sedan åka tillbaka in i stan och se på bio(Malin har haft körkort 5 dagar och har redan kört mot gult fler gånger än man borde. haha). Click hette filmen iallafall och den var faktiskt ganska bra. Malin blev lite rörd där på slutet och jag såg till och med en och annan tår. hehe..men det var kul! Bättre sett att spendera en söndag kan man nog inte hitta. Mycket trevligt  :)


Nej nu ska jag byta om och sen blir det träning på hög nivå! yeeah


See ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha är det malin från smålandsstenar som du pratar om...jag tror jag vet vem detta är!(gick på samma lekis tror jag) det lät skojjsigt ialf. att åka mot gult ljus haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback